HTML

Amcsi Vacsi az Origoban

2011.11.14. 15:49 Origo Bisztró

 

Az Origo Bisztró ápolja a nemzetközi kapcsolatokat. Az orosz és egyiptomi ételek bemutatása után novemberben az amerikai gasztronómiáé volt a főszerep.

 

A húskedvelőké volt november hónapja a Pasaréti úton, hiszen november 10-én. Az Origo Bisztró az Egyesült Államok kedvelt ételeiből szemezgetett vendégeinek. Sosem voltam az amerikai konyha rajongója, nem véletlenül küszködnek annyit a súlyukkal az USA-ban élők, az egészséges táplálkozás híveként úgy gondoltam ezt inkább kihagyom. Baráti unszolásra viszont mégis regisztráltunk, asztalt foglaltunk és végül ott találtam magam az Amcsi napokon a Bisztróban. A komplett menü ára, welcome itallal együtt 5900 Ft volt, bevallom őszintén tartottam attól, hogy ennyi pénzért éhen maradok a sok zsírban tocsogó hús, sültkrumpli és hamburger mellett. Az érkezőket Cosmopolitan vagy Manhattan cocktail fogadta welcome italként, sokáig azt hittem ez lesz az egyetlen, amit az este folyamán elfogyasztok. De kellemes csalódásban volt részem. Az előétel New York állam második legnépesebb városából, Buffalóból érkezett a népszerű Buffalo wings formájában, ami akár diétás ételnek is felfogható, ezért megkóstoltam. Innentől kezdve nem volt megállás: a finom csirkeszárnyakat a főétel követte, az Origo két lehetőséget is felkínált vendégeinek. A különlegességeket kedvelők megkóstolhatták a BBQ-t csöves kukoricával, amerikai burgonyával és coleslaw salátával. Akik a már a jól ismert amerikai ízekre vágytak választhatták az igazi hamburgert, az Origo Bisztró tolmácsolásában. Mondanom sem kell, hogy BBQ-t ettem, méghozzá nem is akármilyet, igaz nem egy kalóriaszegény étel, érdemes mindenkinek megkóstolnia. Az utolsó fogás, a desszertek változtatták meg végképp a véleményemet: az általunk is ismert palacsinta juhar sziruppal igazi USA-beli különlegesség, így ezt választottam. De a hamisítatlan New York cheesecake-et is megkóstolhattak az édesszájúak.

 

Csaptam egy görbe estét, nem minden nap vacsorázok ennyit, de nem is kell, végül is nem vagyunk amerikaiak, mégis érdekes kalandozás volt az USA gasztronómiájában, várom a következő nemzetet, aminek ételeit a villámra tűzhetem az Origoban.

Szólj hozzá!

Címkék: egyesült államok bbq buffalo amcsi

A bejegyzés trackback címe:

https://origobisztro.blog.hu/api/trackback/id/tr633382271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása