HTML

A liba hete az Origoban

2011.11.14. 15:38 Origo Bisztró

 

November 5. és 11. között minden a liba körül forgott az Origo Bisztróban. A Márton-napi liba legendája előtt tisztelegve kedvenc bisztrónk különleges libás ételekkel várt mindenkit.

 

A Márton-napról mindenkinek a liba és az újbor jut eszébe, ezekből sem volt hiány a Libaheteken az Origo Bisztróban. És, hogy mi volt még?

 

A libahetek utolsó napját kihasználva én is lenéztem a Bisztróba: jó kedv, libás hangulatú édességek és előételek. Siettem, hogy november 11-én még belekóstolhassak az Origo gágogásába, bár tudtam, hogy annak sem kell félnie, aki lemarad a bisztró Márton-napjairól, hiszen az étterem arculatához hozzátartozik, hogy mindig kitalálnak valami különlegességet, amiért érdemes náluk fogyasztani. De szerencsére nem csúsztam le. Mikor megláttam a menüsort eldöntöttem, hogy kirúgok a hámból és egy három fogásos ebédet rendelek, ennyi étel közül lehetetlen csak egyet: zöldséges macesz levest, vagdaltat feltekerve narancsos édeskömény salátán és lúdláb tortát kérek, adtam le a rendelésemet a pincérnek. A forró leves kifejezetten jó választás volt, a Pasaréti úton, az Origo felé sétálva teljesen átfagytam, szerencsére gyorsan ki is hozták. Míg a főételre vártam, egy pohár borral ütöttem el az időt, finom Észak-magyarországi borokban sem volt hiány, a Bolyki pincészet Egri Királyleánykáját választottam, amiből még a vagdalt mellé is jutott. A desszertekkel kapcsolatban különösen kritikus vagyok, egy jó sütemény megkoronázhatja az ebédet, de egy rossz az egész addigi gasztronómiai élményt tönkreteheti. A lúdláb torta a gyerekkorom kedvence volt, gondoltam próbára teszem az bisztrót, vajon elkészítik-e olyanra, ahogyan otthon csinálják? És igen, most már tudom hova kell mennem, ha a családtól távol lúdláb ehetnékem támadna, remélem az állandó étlapjukon is fent hagyják ezt a klasszikus süteményt.

 

Őszi hangulat volt tehát az Origo Bisztróban, ebben a hidegben különösen jól esett megmelegedni a családias környezetben, még egyedül is.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: nap étel étterem márton liba

A bejegyzés trackback címe:

https://origobisztro.blog.hu/api/trackback/id/tr253382242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása